Vi kan hjælpe dig med vejledning, hvis du vil vælge et andet hospital, hvis du har brug for vejledning om dine rettigheder, hvis du vil behandles i udlandet eller hvis du gerne vil have behandling i Danmark, mens du bor i et andet EU-land. 

 

Kø-numre, vi forventer at behandle i denne uge

 

OBS: Lige nu får vi ekstraordinært mange henvendelser, hvilket gør, at der kan gå længere tid inden du får svar. 

Du får et kø-nummer når du har indsendt en blanket via et af de fire nedenstående valgmuligheder. 

Vi opdaterer kø-numre hver mandag. Når vi opdaterer kø-numre tager vi højde for f.eks. ferie. Derfor kan antallet af kø-numre være forskelligt fra uge til uge. Vi kontakter dig så hurtigt vi kan.

Vi forventer at håndtere kø-nummer
Uge 13 - 6927-8220
Uge 14 - 8220-9350
Uge 15 - 9350-

Kontakt Patientkontoret

 

Sådan foregår processen, når du vil konktakte patientkontoret:

Tryk på den knap din henvendelse drejer sig om og du får mulighed for at indsende din henvendelse.

Vælg et andet hospital

 

Hvis ventetiden er længere end 30 dage kan vi undersøge om du kan få en tid på et andet hospital.

Hav dit NemID og indkaldelsesbrev klar.

Vejledning om mine rettigheder

 

Få vejledning om dine rettigheder som patient inden for sundhedsvæsnet.

Log på med NemID.

Behandling i udlandet, hvad gør jeg?

 

Jeg planlægger behandling i udlandet - kan jeg søge om at få det betalt?

Jeg er blevet behandlet i udlandet - kan jeg søge om at få pengene tilbage?

Log på med NemID.

Behandling i Danmark, EU-borger

 

Jeg bor i udlandet - kan jeg komme til Danmark og få behandling?

Jeg er EU-borger - kan jeg få behandling i Danmark?

Log på med NemID.

Hvis du gerne vil henvende dig anonymt - uden at logge på med NemID

Her kan du se muligheder for at få anonym vejledning fra Patientkontoret.  Kontakt patientkontoret anonymt

Hvis du ikke kan finde en mulighed, der passer til dig

Hvis du ikke har Nem-ID eller hvis du har brug for hjælp til at udfylde formularen, kan du ringe på 78 41 04 44.